tisdag 9 juni 2009

Rev

Piss, luder, kuk, balle, anus, helvete
Såja, nu har jag fått det sagt. Blir ett gnälligt inlägg det här ändå.
Förlust 3-2 mot Avesta svider, vi var klart bättre i 70 av 90 minuter och det känndes stabilt, tyvärr gör vi för lite "lätta" mål och släpper in 3 mål på 3 målchanser. Det funkar inte - det behöver man inte ens kunna fotboll för att förstå.

Det var en tråkighet.
#2 står swedbank för, på hemvägen blev det såklart matstop på fantastiska lappens.
Beställde någon Mexikansk hamburgare, pommes, allt på osv. Cola light till det.
Betalkortet fungerade såklart inte. Försökte 3 gånger...
Tur Micke stod bakom och tog upp stora kortet och betalade för båda.

Hur som helst ringde jag swedbank och frågade, de kunde se jag hade pengar på kontot och att jag blivit nekad, men - INTE VARFÖR -
Frågade lite ironiskt vem jag skulle fråga om min bank inte kan förklara varför kortet ej fungera. Det visste hon inte, ibland blir man trött på kundsupport.

Nu är det sovdags och nya tag på söndag bortamatcher mot Gagnef och Nornan....

Inga kommentarer: