tisdag 27 maj 2008

Feminist.

Fantastisk dag det här.
13.00 inser man att man har läkartid i falun klockan 13.00.. Blev lite stressigt men på något mirakulöst sätt så var inte en jävel förbannad på mig där inne på lassaretet, sjukt.
Men dagens huvudämne är så underbart att jag inte kan sluta småskratta för mig själv när jag sitter och återberättar det här.

Hamnade på något vänster, ordvits för den smarte!, i en livlig diskussion med något av den mest extrema feministen jag någonsin mött. Diskussionen artade sig att handla om, jävligt väntat när det gäller en feminist, porr, djurens rättigheter och annat billigt tjaffs.
Feministen berättade för mig att hon äcklades av tanken att runt 75procent av internet bestod av porr, hon blev äcklad när hon tänkte på alla sjukdommar, och framförallt blev hon äcklad när hon tänkte på alla porrmissbrukande _KILLAR_ som satt där, svettiga, lönfetta ihopkrupna framför sina datorskärmade och tokrunkade till dom stackars tjejerna. Hur fruktansvärt töntiga män var, redan här hade hon tappat spåret om att porrkonsumenten var skit utan hon hade redan gått över till att hatat alla män, och hur de hade tappat synen på livet. Hur porr hade tagit över mänens verklighet och hur hon hatade män. Hur hon blev äcklad bara av tanken på att män rörde sina egen könsorgan, ja de var en hemsk tanke berättade hon.
Valde då att säga följande, villket blev avslutningen för en annars intressant diskussion.
"Att ta på sitt egen könsorgan, eller kuk som jag väljer att kalla den, är en viktig förutsättning för att man ex inte ska kissa snet så det hamnar på porslinet, något som jag vet av egen erfarenhet vet inte är särskilt uppskatat bland andra. Tråkigt att höra att du blir så äcklad att du knapt står ut att se en man i ögonen med den erfarenheten"

1 kommentar:

kaprate kid sa...

Men ska du blogga mer eller? Du är ju förfan arbetslös! Hur mycket tid som helst! Dags att prioritera kanske!?