onsdag 14 maj 2008

Gratulationer

Idag fyller storasyrran år, 8år äldre än mig blev hon. Men det tar jag igen den 4juni. Så det bara skiljer 7år alltså. Grattis hur som helst...
Vill även passa på att gratulera pappan till hennes son. Han berättade nämligen tidigare idag att han brukar ligga med killar. Grattis!


Edit - Fick tag i den ovannämnda killen för en kortare intervju om hans nyfunna "intresse"

Bein - Hur känns det att tillslut, eller äntligen kanske man ska säga, gå ut med ett sånt här erkännande?
Kapratekid - Riktigt skönt att äntligen låta folket veta var jag egentligen står i den här frågan, det har ju disskuteras flitigt på många debbatforum och nu tyckte jag det var dags att meddela hur det faktiskt står till.

Bein - Något som disskuterats är när du egentligen började ligga med killar, är det något du ville berätta?
Kapratekid - Not really, det har väl alltid funnits där antar jag.

http://kapratekid.blogspot.com/

1 kommentar:

chilianna sa...

Nu när du meddelat din stora läsarskara hur mycket äldre jag är än dig behöver du väl inte nämna hur gammal du är- så ingen kan lista ut hur gammal jag är? Vi vet ju dock att jag ser ut som ett bättre exemplar av 22åring. Kram, syrran på 26 vårar
Oooops! Nu försa jag mig visst